MALAYSIA Dag 2 Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu MALAYSIA Dag 2 Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

MALAYSIA Dag 2 Kuala Lumpur

Door: henrieenwilleke

10 Februari 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na een welverdiende nachtrust zijn we een beetje bijgekomen.
Op deze 2e dag zijn we op weg naar Kuala Lumpur, maar eerst naar de stad Putrajaya;Malaysia’s regeringsstad..
Onderweg nog even een bakkie gedaan en natuurlijk een happertje, Izani schoteld ons werkelijk van alles voor maar tot nog toe kunnen we niets anders zeggen dan dat het allemaal verrukkelijk is.
Putrajaya is een stad die vanaf 1990 (vanuit het niets)gebouwd is en nu al z’on 800.000 inwoners teld.
We zijn daar naar de Putra moskee geweest en naar het converensie center en het ministers gebouw.
Toen door naar Kuala Lumpur de hoofdstad van Malaysia.
Daar aangekomen zijn we naar de welbekende Petronas Twintowers gegaan.
Geweldig om te zien, wat een imposant gebouw.
Petronas is de eigenaar en zij zijn Malaysia’s eigen olie/benzine leverancier.
Izani maakte zich een beetje zorgen om Henrie want we zaten een beetje in tijdnood omdat we om 14:40 uur naar boven zouden gaan en we hadden nog niet geluncht,gelukkig voor Henrie vond Izani nog een snelle hap onderweg,een nasi goreng met kip en soep.
De buikjes weer vol dus op naar de lift..
We zijn daar naar de 41e verdieping gegaan met de high-speed elevator om te genieten van het mooie uitzicht.
We genieten volop,het is helemaal mijn (Henrie’s) land hier, op elke hoek een happertje te krijgen wat wil een mens nog meer,heerlijk weer prima eten en een uitstekende gids met chauffeur.
Na de Twintowers zijn we naar de Kuala Lumpur Tower gegaan voor het diner in het ronddraaiende restaurent met fantastisch uitzicht over de stad op een hoogte van 280 meter.
Op de terugweg naar ons hotel zijn we nog langs een mooi fotopunt gegaan om de Twintowers van afstand te fotograveren,en we hebben nog een stop gemaakt bij de skybar in hotel Traders waar je ook weer een prachtig uitzicht hebt met harde launch muziek.

• 10 Februari 2011 - 05:54

Hetty... Home Alone:

Hey vriendjes, leuk om te horen dat jullie het naar je zin hebben. Geniet van de chicken rice bij het lokale restaurantje in Bukit Bintang. Daarna lekker shoppen en donuts eten? Enjoy it en een big hug voor Izani, x Hetty

• 10 Februari 2011 - 07:32

Chantal:

hallo,

Wat hebben jullie gegeten in het ronddraaiende restaurant, Wokkels ?

Welke kant draait het reataurant, wij denken hier rechtsom.

Indy is vadaag jarig dus we hebben groot feest hier.

Ik heb vandaag mijn eerste schoolzwemles.

doeiiii

• 12 Februari 2011 - 21:31

Jenny:

een prachtig verslag , leuk om mee te lezen jullie hebben het heel erg naar de zin he , liefs en groetjes van jennybobo , nog verdere fijne vakantie geniet er van doei doei doei