MALAYSIA Dag 6 Taman Negara en Cameron Highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu MALAYSIA Dag 6 Taman Negara en Cameron Highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

MALAYSIA Dag 6 Taman Negara en Cameron Highlands

Door: henrieenwilleke

13 Februari 2011 | Maleisië, Cameron Highlands

Vanmorgen na het ontbijt zijn we opgehaald door een boot voor een 2 uur durende trip door de jungle om weer uit Taman Negara te komen. Om daarna verder met onze vertrouwde chauffeur en gids in de taxi weer verder te reizen naar Cameron Highlands het gebergte van west Malaysia.Onderweg echt even westers gegeten bij KFC de lokale restaurant zaten dicht vanwege de zondag. Eenmaal in Cameron Highlands te zijn aangekomen hebben we eerst nog een stop gemaakt bij een Tea House waar we een heerlijk kopje thee hebben gedronken met scones, slagroom en jam, kijkend over de theeplantages prachtig uitzicht. Henrie is nu even aan het snookeren met Suhaimi en Izani en ik ga zo even heerlijk in bad voor we weer gaan eten.
We hebben uiteraard weer een goede maaltijd genutigd voor wederom € 10,00 voor soep drinken en hoofdmaaltijd maar nu voor 4 personen het moet niet gekker worden. Daarna even een bakkie gedaan bij Starbucks een echte kop koffie wat overigens meer koste dan de hele maaltijd ha ha. Nog even over de Pasar Malam gelopen maar die was al bijna ten einde en de jongens hadden haast want de snookercompetitie was nog niet afgelopen.
Nu inmiddels 23:45 uur mooie tijd om te gaan slapen welterusten.

• 13 Februari 2011 - 18:02

Gerrie Muileman:

bah wat hebben jullie het toch naar,
    haha. Geniet maar lekker

• 13 Februari 2011 - 21:54

Jenny :

heb alles mee gekregen , reis met jullie mee .
    prachtig land he , jullie zien wat niemand anders ziet
    het echte leven . heel veel liefs en geniet nog volop.
    tot de volgende jenny

• 14 Februari 2011 - 15:09

Pa En Ma :

hallo luitjes hier gaat alles goed en wij volgen jullie op de voet en dat vinden wij ontzettend leuk en wat een leuke reisbegeleiders hebben jullie toch zeg leuke jongens hoor weet zeker dat jullie het heel erg naar de zin hebben nou geniet ervan en wij lezen het wel weer veel liefs v je pa en ma kus kus doei doei