MALAYSIA Dag 7 Cameron Highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu MALAYSIA Dag 7 Cameron Highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

MALAYSIA Dag 7 Cameron Highlands

Door: henrieenwilleke

14 Februari 2011 | Maleisië, Cameron Highlands

Weer een nieuwe dag. We zijn vanochtend om 8:00 uur opgestaan en om 09:30 vertrokken.
Eerst zijn we naar een kleine markt geweest met veel plaatselijke groente. Omdat hier de temperatuur een stuk lager ligt in de bergen en het veel regent groeit er heel veel. Ook veel groente die wij kennen en heel veel bloemen. Daarna naar een vlindertuin geweest en andere insecten tussen door nog even een ijscoupe met aardbeien gegeten want er zijn hier veel aardbeien plantages. Rond de middag zijn we wezen golfen eerste keer erg moeilijk Ik had het dan ook na negen holes wel bekeken maar Henrie ging weer voor meer ach ja die jongens krijgen er ook nooit genoeg van.Wel een hele leuke ervaring om een keertje te doen maar eerst nog veel meer oefenen. Suhaimi heeft mij terug gebracht en tussen door nog even een kleine waterval laten zien. Ik ben nog even naar het plaatsje gelopen. Nu gaan we zo eten.
Zo ik was er ook weer van de golfbaan net wat Willeke zei erg leuk maar ook erg moeilijk.
Vanavond hebben we heerlijke roti gegeten met kip en rijst, daar nog gelachen met mensen uit Londen en Japan.De mensen hadden elkaar ontmoet tijdens een trip vanmiddag maar smiddags had de man uit Londen een hoed op dus de man uit Japan herkende de man uit Londen niet terwijl die hem begroette, later is de man nog een paar keer bij hen geweest om te verontschuldigen en een babbeltje te maken.Het klinkt niet grappig maar als je er naast zit is het wel vermakkelijk, later hebben we nog erg gelachen met de engelsen.
Morgen gaan wij naar penang en de Japanners ook het zal ons benieuwen of hij ons nog herkent, dat hebben we natuurlijk vanovond ook al met de engelsen besproken en hard om gelachen.
Kortom weer een geslaagde avond in Malaysia.

• 14 Februari 2011 - 14:09

Jeroen:

mooie broche!

• 14 Februari 2011 - 19:16

Hetty :

Hey vriendjes!
    Oooh wat ben ik toch jaloers op jullie!
    Wel even lekker in de frisse berglucht, of niet? En al dat heerlijke eten, mmm...
    Izani vindt het ook fijn dat jullie het zo naar je zin hebben, dat stelt hem wel gerust ;-). En gezellig ouwehoeren met z'n 3-en/4-en, haha, dat had ik wel verwacht.
    Veel plezier nog en een goede reis naar Penang. Dat eiland staat trouwens bekend om de voortreffelijke keuken, dus zet je broek maar op de (vr)eethaak en geniet van al het lekkers! En volgens mij staat daar ook weer een riksjatoer op het programma? Die is weer heel anders dan in Melaka, maar ook heel leuk en afwisselend.
    Have fun!!!
    p.s. Willeke, wil jij Izani even een dikke knuffel van mij geven? Thx :-)

• 15 Februari 2011 - 09:34

Willem En Bettie:

Leuk reisje wat jullie maken, mooie foto"s goedkope happertjes(we blijvenHollanders) veel plezier nog groetjes Bettie en Willem

• 15 Februari 2011 - 09:35

Jennybobo:

wat een prachtig land he , wat mooi dat jullie dat zo mee kunnen maken, dat zijn er maar weinigen, die zo mogen genieten van het land, jullie zien het zoals het echte leven is. heel veel liefs van mij en bobo GENIET dikke knuffel van mij doei doei doei