MALAYSIA Dag 10 Penang en Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu MALAYSIA Dag 10 Penang en Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

MALAYSIA Dag 10 Penang en Langkawi

Door: henrieenwilleke

19 Februari 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na een geweldige tour door een gedeelte van west Malaysia met Izani en Suhaimi,hebben we vanmorgen op het vliegveld afscheid genomen om naar Langkawi te gaan.
Ze hebben ons werkelijk van alles laten zien en proeven van Malaysia geweldig.
Izani zien we nog weer voor dat we later naar huis gaan, maar Suhaimi niet meer,we zullen hem missen hij zette ons altijd voor de deur af waar we moesten zijn ook al was het 100 meter lopen nee wij moesten met onze prive taxi met chauffeur mee.
Na een lange vlucht van wel een half uur aangekomen op het prachtige eiland Langkawi, waar we eerst 2 nachten verblijven in pelangi beach resort en daarna 4 nachten in resort.
Op het vliegveld werden we opgehaald door onze gids op langkawi Dino, een leuke vrolijke gids, die ons naar het resort bracht.
Het is een heerlijk resort direct aan zee met diverse zwembaden.
Vandaag en morgen lekker aan het zwembad liggen niks doen, heerlijk.

• 21 Februari 2011 - 10:06

Belinda:

Eindelijk gelukt op deze site te komen! En de eerste foto die ik zie.......is van jullie op de olifant! Wat ontzettend gaaf! Ik heb de verslagen verder terug gelezen en wat een genieten voor jullie zeg! Ach hier hebben we "heerlijke" oosten wind en nachtvorst. Blijf nog maar even daar Willeke! En jij natuurlijk ook Henrie! Genietse, we volgen jullie wel vanaf de computer!
    Lieve groet van Belinda