MALAYSIA Dag 13 Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu MALAYSIA Dag 13 Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

MALAYSIA Dag 13 Langkawi

Door: henrieenwilleke

21 Februari 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag iets meer wind dus iets koeler en de lucht is weer helder blauw dus op naar de kabelbaan.
Na een wandeling van 10 minuten waren we er al.
Toen naar boven met de kabelbaan,best wel eng,mega hoog en alleen een start en eind punt met daartussen 1 tussen paal.
Maar wel een betrouwbare moderne kabelbaan.
Boven aangekomen heb je eerst een tussenstation waar je naar een geweldige brug kunt,die over het dal hangt tussen 2 bergtoppen.
Daarna door met de kabelbaan om uiteindelijk op een hoogte van 705 meter uit te komen.
Jaaaaahaaaa en dan heb je uitzicht echt wel.
Na dit alles te hebben beleefd en weer veilig beneden aangekomen terug naar ons huisje.
En ja hoor de apen waren er, wat een geweldige lieve beesten je hebt hier 2 soorten en de donkere soort zijn echt heel erg lief de lichte zijn donders met gigantische kaken.
Vanmiddag tussen het zwembad en de zee waren de donkere erweer en ze werden gevoerd met doppindas natuurlijk mag je ze niet voeren dat weet iedereen maar ja ze zijn zo lief.
En er zijn zelfs babys bij en zelfs een gele baby,die zal net geboren zijn, al met al erg leuk..
S avonds weer naar de haven gegaan om dit keer bij de italiaan te eten.
1 ding is zeker koken kunnen ze allemaal,het was weer heerlijk.
Daarna met de taxi terug naar ons huisje voor een heerlijke nachtrust.

• 21 Februari 2011 - 08:39

Maurice:

wat een koele brug zeg

wij gaan nu op vakantie!!!!!