Dag 10 Mae Hong Son - Pai - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu Dag 10 Mae Hong Son - Pai - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

Dag 10 Mae Hong Son - Pai

11 November 2014 | Thailand, Mae Hong Son

Dag 10 Mae Hong Son - Pai

Half negen en alweer in het busje.
Op naar Longnek village, een dorpje waar de vrouwen koperen ringen om hen nek hebben.
De ringen zijn om hun nekken langer te maken.
De weg ernaar toe moesten we door diverse riviertjes heen rijden die dwars door de wegen heen gingen.
Leuk om een keer te zien maar toch wel erg touristisch.
Verderop een dorpje black lahu (naam van de groep mensen) aangedaan en kijken hoe de mensen daar leven.
Bijna uitgestorven op een enkele vrouw met kinderen na, want de rest is natuurlijk op het land aan het werk.
Door naar Lod Cave om de grot te bekijken en door de grot te raften met bamboevlotten.
Daarna even geluncht bij de grotten en door richting Pai.
Onderweg nog wat dorpjes aangedaan en bij een viewpoint gestopt waar je aan beide kanten van de weg op een ander provincie keek, dit op z'on 1400 meter hoogte.
Aangekomen bij ons Pai hotspring spa resort mooi gelegen aan de rivier maar wel ver weg van het centrum.
Daar nog even voor het eten in de natuurlijke hotspring geweest, heet water wat uit de grond omhoog komt.

• 13 November 2014 - 16:52

Gerrie Muileman:

Volgens mij moeten jullie bij terugkomst eerst twee dagen slapen met al dat vroege opstaan daar
    maar wat een belevenissen,geweldig. veel plezier verder.

groeten Gerrie M

• 14 November 2014 - 01:12

Willeke :

Klopt Gerrie vroeg opstaan en lange dagen maar wel genieten!! Morgen vliegen we door naar Phuket en als het goed is dan kunnen we daar lekker uitrusten op het strand ;-)
    Groetjes

• 15 November 2014 - 17:00

Mike En Monique :

Wat een prachtige dingen zien jullie en maken jullie mee!!! En wat een resultaat geeft zo'n koperen ring.... pfff...gebruiken ze die ringen alleen om je nek te verlengen ;-)geniet nog van alles wat jullie te zien krijgen!!! Liefs van ons xxx