MALAYSIA Dag 17 Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu MALAYSIA Dag 17 Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

MALAYSIA Dag 17 Kuala Lumpur

Door: henrieenwilleke

24 Februari 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zo na een heerlijke nachtrust in dit mooie hotel en ontbijt nog even de city in.
En dat hebben we gedaan met de KL Monorail. Ideaal vervoermiddel je ben in enkele minuten op de plaats van bestemming. Na daar nog wat te hebben rondgewandeld weer op weg naar het hotel want om 17:00 moeten we uitchecken. Even heerlijk in bad en of het zo moest zijn was er net een wolkbreuk nou ik kan je vertellen een echte, straten blank en een onweer nou dat wil wel knallen tussen al die hoge gebouwen. Maar hebben we dat ook nog meegemaakt zo van hoog uit het hotel wel een mooi gezicht alleen hopen dat het zo over is als we gaan eten. Nou om 21:00 worden we opgehaald door de taxi om naar het vliegveld te gaan. En als alles meezit gaan we om 23:59 de lucht in om dan om 06:15 Nederlandse tijd weer op de vertrouwde bodem te zijn. Hopenlijk dan al een trein te vinden die ons dan weer naar ons stekkie brengt maar dat zal allemaal wel lukken. We gaan nu nog een laatste maaltijd van Maleisië nuttigen en dan op naar huis.

• 24 Februari 2011 - 09:15

Carola:

Joe hoe ze komen weer thuis, ben heel benieuwd naar jullie verhalen.

Volgens de berichtgeving blijft het nog wel regenen en bewolkt, dus tijd dat je naar huis komt want hier is het niet anders!!

kus Carola

• 24 Februari 2011 - 10:33

Jeroen :

Jammer dat het erop zit maar aan alles komt een einde.

Goede terugreis gewenst en gewoon bellen als je een taxi nodig hebt ( ook vanuit Adam geen probleem)

Antoinette, Jeroen en de kids.

• 25 Februari 2011 - 07:50

Chantal:

fijne trugreis

wij gaan ook naar huis

heb jullie en fijne vakantie gehad?