MALAYSIA Dag 16 Langkawi en Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu MALAYSIA Dag 16 Langkawi en Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

MALAYSIA Dag 16 Langkawi en Kuala Lumpur

Door: henrieenwilleke

24 Februari 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag om 10:30 uur door Dino opgehaald en naar het vliegveld gebracht om terug te gaan naar Kuala Lumpur. We zij net in ons laatste hotel aangekomen hotel Maya werkelijk prachtige kamers wat een luxe maar helaas maar voor 1 nachtje. Izani was net nog even hier en gaat vananvond nog een laatste keer met Suhaimi en met ons eten gezellig. Oh ja en Hetty ik zal Izani natuurlijk een dikke knuffel geven en deze in de koffer meenemen naar jou.En over 1 ding moeten we het ook nog even hebben, je hebt ons wel al die tips over het eten gegeven en ons naar dit land gestuurd maar hoe moet dat straks met al die extra kilo’s??
Ach ja een kleinigheid hou je. We gaan nog lekker een avondje genieten en morgen nog.
Net terug heerlijk gegeten dus en voor de laatste keer afscheid genomen van Izani en Suhaimi was erg gezellig. We zullen ze missen mede door deze mannen is onze vakantie een zeer geslaagde geworden. En Hetty hij zit erin hoor en komt met spoed naar Deventer. Groetjes van ons aan allemaal

• 24 Februari 2011 - 06:53

Tineke:

Dag mensen,
    Nou ben weer helemaal bij,klinkt allemaal supermooi!!Ben natuurlijk erg benieuwd naar jullie foto's!
    Weet niet precies waar jullie zijn nu maar in ieder geval een hele goede reis terug!!!
    xxx