MALAYSIA Dag 5 Taman Negara - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu MALAYSIA Dag 5 Taman Negara - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

MALAYSIA Dag 5 Taman Negara

Door: henrieenwilleke

13 Februari 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vanmorgen half 8 opgestaan voor ontbijt samen met Izani en daarna per boot om 9 uur vertrokken naar de canopy walk.onvoorstelbaar wat een ervaring. Je loopt als het ware boven de jungle op een hoogte van 25-45 meter tussen de boomtoppen door.
Toen weer de rivier op naar de Orang Asli village (aboriginals oftewel inboorlingen van Malaysia).
Daar hebben ze ons laten zijn hoe je vuur maakt en hoe je de blaaspijp gebruikt om te jagen,zelf mochten we ook blazen en dat ging ons goed af dus ik heb er eentje gekocht(je weet nooit waar het nog goed voor is hier :-) ).
We hebben daar ook nog een wild varken gezien die dus niet echt bang was maar ook zeker niet tam.
Daarna terug naar ons huisje voor een lunch en klaarmaken voor vanmiddag.
We zijn per boot naar een zwemplek geweest, eerst een half uurtje door de schitterende jungle de rivier op en toen nog een half uurtje lopen, toen aangekomen bij een hoop rotsen in het water waar je kon zwemmen en ook van de rotsen afduiken al met al erg leuk. En we hebben nog steeds schitterend weer. We genieten dan ook met volle teugen en merken ook wel dat zo’n prive gids wel helemaal geweldig is.
Na aankomst in ons resort hebben we nog even lekker gekletst met Izani op ons balkon.
Toen naar het bootrestaurant voor ons diner, en elke keer als je moet afrekenen moet je toch weer lachen om de prijs zo hebben we alle 3 een hoofdmaaltijd genomen met drinken en na de tijd heeft Willeke een ijscoupe en Izani en ik een pannenkoek met banaan en ijs en de totale rekening was MR 40,00 omgerekend ongeveer € 10,00.
Daarna lekker naar ons bedje.