MALAYSIA Dag 9 Penang - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu MALAYSIA Dag 9 Penang - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

MALAYSIA Dag 9 Penang

Door: henrieenwilleke

17 Februari 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vanmorgen na het ontbijt op weg om hoofdzakelijk wat tempels te bekijken.
Het is redelijk druk omdat het hier een grote stad is en natuurlijk een normale werkdag.
Door Penang gereden tempels bekeken onder andere de grootste tempel van Malaysia enorm wat een tempel zeg.We hebben ook de liggende Boeda gezien een enorme Boeda van wel 20 meter lang. Voor de rest zijn de tempels veel kitch en goud met glitter maar wel leuk om te zien.We zijn ook nog naar een vissers plaats geweest .
We zijn ook nog even naar de lokale markt geweest, onvoorstelbaar wat ze daar allemaal verkopen. Een superleuke ervaring
Van alles wat maar eetbaar is, alhoewel je daar niet teveel moet kijken naar de koeling voor de vis en het vlees want daar doen ze niet aan.Laat de smaakpolitie hier maar niet komen.Alhoewel je hier weinig vliegen en ongedierte ziet.
Ondanks dat eten we alles en nergens last van en oh wat zullen we het eten hier missen echt heerlijk We hebben nog wel wat kruiden van Iazani gekregen maar of het ons net zo gaat lukken als de mensen hier dat betwijfel ik, maar het is het proberen waard.
Tussendoor nog een bakje koffie met een hapje roti gegeten(voor 3 personen waren we € 1,50 kwijt!!!!), en nog wat tempels bezocht.
Aan het begin van de middag lekker geluncht bij een plaatselijk restaurantje.
Nu op weg naar ons hotel om te chillen en heerlijk even aan de zee te liggen. We gaan vanavond voor het laatst met Izani en Suhaimi eten want morgen vliegen we door naar Langkawi voor de welverdiende rust.

• 18 Februari 2011 - 20:50

Carola:

Hey skatties,
    Wat fantastisch zeg wat jullie allemaal mee maken. Dat levert vast weer prachtige plaatjes op! Ben jaloers op jullie.
    Zie al dat jullie volop genieten en het eten een mooi moment van de dag is. Voor dat geld hoef je ook niets te laten. Wat wij aan fooi geven kun je daar al goed van uit eten haha.
    Hier is het fris, 's nachts onder het vriespunt! brrr. Enne heb net mijn contactlenzen opgehaald!! Moet er nog wel erg aan wennen. Net of je een haartje in je oog hebt. maar dat komt goed zegt de verkoper.
    Doe Inzani de groetjes en ga lekker relaxen je laatste week!!
    Kussies Carola en Marc