MALAYSIA Dag 12 Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu MALAYSIA Dag 12 Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

MALAYSIA Dag 12 Langkawi

Door: henrieenwilleke

21 Februari 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vanmorgen nog even aan het zwembad liggen totdat we om 12:30 uur worden opgehaald door Dino om naar ons andere resort Mutiara Burau Bay te brengen op Langkawi.
Daar aangekomen in een mooi resort gelegen aan het strand en in de jungle waardoor je natuurlijk ook meer kans hebt op apen.
Na gesetteld in ons huisje, op naar het strand, die dag was het ook nog eens extreem warm.
S’avonds lekker tapas gegeten in de haven,daar weten ze dan wel weer van prijzen € 40,00 voor-hoofd-na gerecht en koffie en thee met likeur.
Dit is natuurlijk nog geen geld maar in vergelijking met het lokale eten is het wel een groot verschil.

• 22 Februari 2011 - 14:53

Carola:

Heb wel bewondering voor jullie hoor, op die grote olifantenrug.