Dag 11 Pai - Chiang Dao - Reisverslag uit Chiang Dao, Thailand van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu Dag 11 Pai - Chiang Dao - Reisverslag uit Chiang Dao, Thailand van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

Dag 11 Pai - Chiang Dao

12 November 2014 | Thailand, Chiang Dao

Dag 11 Pai - Chiang Dao

Vroeg op pad, 07:30 uur, om naar de oifanten te gaan.
Onderweg een stop gemaakt bij Willeke's favoriete drankfabriek, de THEE fabriek.
Daar waren we iets te vroeg om de bedrijvigheid te zien.
Aangekomen bij de olifanten in Chiang Dao werden de olifanten eerst gewassen in de rivier, daarna een kleine voostelling van bomen slepen tot vlag hijsen en schilderen.
Opmaken voor een rit op de olifant Solam van een uur door de jungle en terug door de rivier,die was gelukkig niet te diep ;-). Geweldige ervaring.
En als afsluiting op een bamboevlot de rivier af door de jungle, erg ontspannend en stil,heerlijk allemaal.
Aangekomen bij Resort en Spa Marisa.
Heerlijk even een aromatische massage genomen, even lekker ontspannen.
s'Avonds lekker gegeten in het restaurant waar we maar eens een hele vis hebben geprobeerd, en dit was een heerlijk visje. Al met al een fantastische dag!!!

• 15 November 2014 - 22:16

Jan,Yvonne,Leon En Indy:

Hey Henri en Willeke,
    Wat super om dit te lezen, wat genieten!! Wij wensen jullie nog een hele fijne tijd.
    Groeten uur Battum