Dag 14 Chiang Mai - Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu Dag 14 Chiang Mai - Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

Dag 14 Chiang Mai - Phuket

15 November 2014 | Thailand, Phuket

Dag 14 Chiang Mai - Phuket

Vandaag de vlucht naar Phuket om de laatste par dagen heerlijk niets te doen.
Vlucht prima verlopen, vanaf vliegveld naar ons hotel maar 40 km maar toch anderhalf uur onderweg!!
Tja soms zit het mee en soms zit het tegen.
Er zijn hier nu Asia Beach spelen bezig dus dat brengt ook behoorlijk wat drukte met zich mee.
Aangekomen in het hotel Marina Fashion.
Schitterend hotel, mooie kamer, mooi uitzicht, wat wil een mens nou nog meer.
Hotel ligt midden in het bruisende leven hier, restaurantjes en marktkraampjes niet te weinig.
Alleen hier zitten ze weer ontzettend aan je te trekken of je wat wilt kopen of eten of massage, dat hebben we nog nergens meegemaakt in Thailand.
Heerlijk restaurantje gevonden via TripAdvisor, en voor het eerst eigenlijk geen Thais gegeten maar een jumbo kipspie met tzatziki,patat en sausjes

• 16 November 2014 - 17:03

Pa En Ma:

hallo nou zeg jullie hebben wel heel wat gezien he jeetje wat mooi daar en de foto.s ook prachtig veel liefs v ons xxxxxx doei