MALAYSIA Dag 4 Kuala Gandah en Taman Negara. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu MALAYSIA Dag 4 Kuala Gandah en Taman Negara. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

MALAYSIA Dag 4 Kuala Gandah en Taman Negara.

Door: henrieenwilleke

13 Februari 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vanmorgen half 10 opgestaan en toen lekker ontbeten.
We werden om 11 uur opgehaald om naar de olifanten te gaan.
Daar aangekomen hebben we eerst een film bekeken over de olifanten,de olifanten die daar zitten zijn meerendeels gered uit bizarre leefomstandigheden.
Ook zijn er een aantal getraind om de touristen hun kunsten te laten zien.
Zo kun je ze voeren, je kunt een ritje maken en je kunt met ze zwemmen en na het zwemmen mag je ze scrubben (zie foto,als het plaatsen gelukt is).
Daarna voor een 3 uur duurende rit naar Taman Negara.
Daar aangekomen hebben we ingechekt en toen direct klaar gemaakt voor het diner en de avondwandeling door de jungle.
Heerlijk gegeten op een boot op de rivier en daarna de avondwandeling gedaan.
Met zaklampen in het donker door de jungle op zoek naar insecten, daar hebben we spinnen een leguaan schorpioenen slapende vogels rendieren en nog meer klein spul gespot.
Dit hebben we gedaan met gids Along die ons morgen ook begeleid.
Na weer een druk dagje lekker slapen in onze geweldige jungle kamer dit zijn eigen huisjes in de jungle..