Dag 8 Fietsen in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu Dag 8 Fietsen in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van henrieenwilleke - WaarBenJij.nu

Dag 8 Fietsen in Chiang Mai

09 November 2014 | Thailand, Chiang Mai

Dag 8 Chiang Mai op de fiets

Vandaag vroeg op want we gaan op de fiets, weer een nieuw avontuur
6.15 uur het wekkertje even ontbijten om vervolgens naar de ontmoetingsplek te gaan.
7.45 uur vertrokken en lekker door de natuur weg van de stad.
Van alles gezien van tempels ,natuurlijk, tot de boeren die op hun land aan het werk zijn. Zelfs nog bij een crematorium gewoon in de openlucht en bij de fabriek waar ze de kisten maken geweest,wel een beetje luguber maar hoort ook bij het leven.
Het weer is perfect om te fietsen, geen wind lekker zonnetje ideaal.
Onderweg naar een broodfabriekje geweest en een lekkere verse bagel gekregen later heerlijk lokaal gegeten en een overdekte markt aangedaan waar we van alles mochten proeven!
We hadden een erg leuke gids die goed engels kon en erg vriendelijk was, zoals de meeste mensen hier, het land noemen ze ook niet voor niets "het land van de glimlach".
Vanmiddag even heerlijk bijkomen bij het zwembad relax..... We genieten met volle teugen!!!